گاهی آدم رو کسی خیلی حساب باز میکنه به وبلاگ سرزمین یخی خوش امدید ما برایه شما دقایق خوشی را در این وبلاگ ارزومندیم و از شما چند انتظار داریم. 1_خواهش میکنمی از شما تا نظرات خود را به ثبت برسانید. 2_اگه احساس کردید جای از وبلاک مشکل دارد یا مطالب ان دقیق و خوانا نیست به ما اطلاع بدهید تا به مشکل ان رسیدگی کنیم و خواهش میکنم این خرابی ها را در پیام خوصوصی به مدیر وبلاک اطلاع دهید ...باز هم ممنون از شما که مارا قابل دانستید خوش باشید و روز خوبی را در این وبلاک براتون ارزو مند هستم

¯¨`*•~-.ســرزمیـــــن مجـــازیـــه مـــن.-~*´¨¯

گلچین مطالب زیبادر سرزمین مجازی من

گاهی آدم رو کسی خیلی حساب باز میکنه

 

گاهی آدم رو کسی خیلی حساب باز میکنه

طرف بهش میگه خیالت راحت بسپار به عهده من غمت نباشه درستش میکنم

بعد آدم میره دنبال کارش به پشتوانه طرف

بعد طرف دست خالی میاد

آدم دلش میگیره    میگه تو که گفتی خیالت راحت پس چی شد؟!!
طرف شروع میکنه به کلی توجیه و اینا  وسعی میکنه دل طرفو به دست بیاره

هی میگه قسمت نبوده و هرچی ازدست بدی بهتر از اونو بدست میاری

آدم هم کمی آروم میشه و میره دنبال زندگیش  وحرف طرف همیشه تو گوششه که آره بهتر ازاونی که میخواستی نصیبت شده حتما این برات بهتر ازهمه اونائی باشه که تو فکرشو میکردی

مدتی میگذره

آدم باهمین فکرا زندگیشو سپری میکنه 

ولی

بعد ازمدتی میشینه با خودش خلوت میکنه و به این نتیجه میرسه که:

کلاه گشادی سرش رفته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,

] [ 23:30 ] [ رضا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه